Laboratoria Przyszłości
„Laboratoria przyszłości” w przedszkolu
Do naszej szkoły zostały zakupione klocki Polydron Engineer. Jest to kolejny zakup dokonany z projektu “Laboratoria Przyszłości”. Dzieci fantastycznie wykorzystują potencjał tych klocków równocześnie rozwijając swoją kreatywność, pomysłowość i inwencję. Z pomocą nauczyciela powstała wspaniała konstrukcja dźwigu, a zabawa nim sprawia dzieciom wiele radości. (M. Górnisiewicz)
Stroiki świąteczne XII 2022
Jak co roku uczniowie naszej szkoły wykonali świąteczne stroiki, które zostaną przekazane dla seniorów. Zdjęcia zostały wykonane aparatem zakupiony w ramach Laboratoria Przyszłości.
Sesja zdjęciowa - XII 2022
Czas przedświąteczny to najlepszy moment by zaszczepić u naszej młodzieży zamiłowanie do fotografii, a także rozwijać wrażliwość i wyobraźnię artystyczną poprzez sprzęt zakupiony w ramach programu Laboratoria Przyszłości.
Zajęcia dodatkowe
W ramach zajęć dodatkowych nasi uczniowie chętnie korzystają z kreatywnych pomocy pozyskanych z projektu „Laboratoria Przyszłości”. Poprzez zabawę uczniowie uczą się myślenia, planowania, umiejętności odtwarzania, ale też tworzenia i eksperymentowania.
Zajęcia dodatkowe – 22.11.2022
W naszej szkole uczynienie podstaw kodowania zrozumiałym jest niezwykle przyjemne i proste. Napisanie własnego programu i ożywienie robota jest niesamowicie ekscytujące o czym przekonały się dzieci z klasy drugiej! Dzięki First Coding Fischertechnic z Laboratoria Przyszłości, nauka to świetna zabawa.
Heardchallange „RAZEM DLA FILIPKA”
10 listopada nasza szkoła wzięła udział w charytatywnym challange’u dla Filipka Bieś. Uczniowie wraz z nauczycielami wykonywali 10 przysiadów lub pompek. Szkoła wpłaciła zebrane pieniążki na konto się pomaga w kwocie 2030zł.
Challange został nagrany aparatem fotograficznym zakupionym w ramach projektu Laboratoria Przyszłości.
„Szkoła do hymnu” – 10.11.2022
10 listopada uczniowie naszej szkoły przystąpili do akcji MEN "Szkoła do hymnu". O symbolicznej godzinie 11:11 zaśpiewali „Mazurka Dąbrowskiego”. „Szkoła do hymnu” to kontynuacja akcji, która rozpoczęła się w 2018 r. Od początku cieszy się ona ogromnym zainteresowaniem uczniów i nauczycieli. Do akcji zawsze włączały się także placówki polonijne z całego świata. W 2018 r. wspólne śpiewanie „Mazurka Dąbrowskiego” odbyło się pod hasłem „Rekord dla Niepodległej”. W akcji uczestniczyło blisko 5 mln uczniów (4 867 937) i prawie 480 tys. nauczycieli (475 235) w 24 439 przedszkolach, szkołach i placówkach. Dodatkowo w akcję zaangażowało się prawie 14 tys. uczniów (13 702) oraz 1 055 nauczycieli ze 109 szkół polonijnych z całego świata. W roku 2019 hymn zaśpiewało 4 121 529 uczniów oraz 405 399 nauczycieli w całej Polsce. Łącznie swój udział w akcji zgłosiło 20 475 szkół z całego kraju oraz ponad 100 placówek polonijnych. W roku 2020 – mimo trwającej epidemii i nauki na odległość – do akcji w różnej formie przystąpiło w sumie 16 269 szkół, przedszkoli i placówek oświatowych z całego kraju oraz 134 placówki polonijne. W ubiegłym roku „Mazurek Dąbrowskiego” wybrzmiał w prawie 21 tys. szkół, przedszkoli i placówek oświatowych. odśpiewało blisko 4 mln uczniów i prawie 380 tys. nauczycieli z całego kraju.(J.Ozga)
Fotorelacja z akcji „Szkoła do hymnu” została wykonana przez ucznia naszej szkoły, za pomocą sprzętu fotograficznego zakupionego w ramach projektu Laboratoria Przyszłości.
Spotkanie z Photonem – 28.10.2022
Dzięki przystąpieniu szkoły do programu Laboratoria Przyszłości mamy dodatkowy sprzęt i materiały, które pozwalają uczniom zdobywać nowe umiejętności oraz rozwijać wyobraźnię i zainteresowania.Podczas zajęć komputerowych uczniowie klas młodszych poznawali i zgłębiali tajemnice programowania przy wykorzystaniu interaktywnego robota Photona, który poprzez aplikację mobilną oraz powiązane z nią doświadczenia i eksperymenty wprowadza dzieci w świat nowych technologii.
Przygoda w naszym Laboratorium Przyszłości trwa! To dopiero początek... (B. Borzęcka)
Zajęcia dodatkowe – 21.10.2022
Podczas zajęć dodatkowych uczniowie naszej szkoły wykorzystują pomoce pozyskane w ramach rządowego programu Laboratoria Przyszłości. (D. Gierlach)